خيابان هاي نسبتا خلوت مشهد در آتش تابستاني
گرماي شديد هوا که اين روزها همه را کلافه کرده است سبب خلوت شدن نسبي خيابان هاي شهر نيز شده است. سرهنگ «اسماعيلي» رئيس پليس راهنمايي و رانندگي مشهد به خراسان مي گويد: در محدوده شهري به جز خيابان هاي منتهي به حرم که بار ترافيکي سنگيني دارد ساير معابر خلوت است. وي مسيرهاي منتهي به ييلاقات را داراي ترافيک نيمه سنگين اعلام کرده و مي افزايد: زائران و مجاوران که قصد حضور در ييلاقات مناطق طرقبه و شانديز را دارند به دليل شلوغي معبر و اجراي عمليات راه سازي در مسيرهاي منتهي به ييلاقات سرعت مطمئنه را رعايت کرده و از عجله و شتاب در رانندگي پرهيز کنند.به گزارش خراسان حرارت تنور داغ تابستان و تعطيلي اعلام شده براي ادارات، نهادها و سازمان هاي دولتي در استان سبب شد بسياري از کارمندان عازم سفرهاي درون استاني شوند. اين روزها نقاط ييلاقي و تفرجگاه هاي طبيعي استان از جمله اخلمد و گلمکان چناران، ييلاقات طرقبه و شانديز و روستاهاي اطراف، نقاط تفريحي بخش احمدآباد، شهرستان کلات و مناطق قره سو و ارتکند، منطقه چلمير و پارک ملي تندوره درگز و شهرستان نيشابور نيز شاهد حضور انبوه مردم بودند که براي فرار از داغي هواي مشهد به طبيعت پناه آورده بودند.
این وبلاگ آثار قلمی جواد حاتمی گزارشگروخبر نگار روزنامه خراسان است.